روستاهای دهستان بالاتجنِ بخش مرکزی شهرستان قائمشهر استان مازندران (قسمت دوم)

*- ملک‌خيل (Malek Kheyl):

ملک‌خیل، روستایی است از روستاهای قائمشهر توابع بخش مرکزی که در استان مازندران واقع شده است .این روستا در بالاتجن قرار داشته و براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال ۱۳۹۵ صورت گرفته، جمعیت آن ۷۰۶ نفربوده‌است.

*- موسي‌خِيل (Musa Kheyl):

موسی‌خیل، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان قائم‌شهر در استان مازندران واقع شده است .این روستا در بالاتجن قرار داشته و براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال ۱۳۹۵ صورت گرفته، جمعیت آن ۶۳ نفر بوده‌ است.

*- ميدانسر (Meydan Sar):

میدان‌سر، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان قائم‌شهر در استان مازندران واقع شده است .این روستا در بالاتجن قرار داشته و براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال ۱۳۹۵ صورت گرفته، جمعیت آن ۱۰۴۳ نفر بوده‌است.                             

*- ميكلا (Mi Kola):

می‌کلا، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان قائم‌شهر در استان مازندران واقع شده است .این روستا در بالاتجن قرار داشته و براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال ۱۳۹۵ صورت گرفته، جمعیت آن ۵۰۷ نفربوده‌است.

*- نوكلا (Now Kola):

نوکلا، قائمشهر (Now Kola, Qaem Shahr):

نوکلا و بی بی کلا (Now Kolā va Bībī Kolā):

نوکلا، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان قائم‌شهر در استان مازندران واقع شده است .این روستا در بالاتجن قرار داشته و براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال ۱۳۹۵ صورت گرفته، جمعیت آن ۴۰۶ نفر بوده‌ است.

*- نوگيري (Nowgiri):

به نام نوگری (Nogerī) نیز شناخته می شود.

نوگیری، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان قائم‌شهر در استان مازندران واقع شده است .این روستا در بالاتجن قرار داشته و براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال ۱۳۹۵ صورت گرفته، جمعیت آن ۱۱۱ نفر بوده‌ است.

*- واكي‌كلا (Vaki Kola):

واکی‌کلا، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان قائم‌شهر در استان مازندران واقع شده است .این روستا در بالاتجن قرار داشته و براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال ۱۳۹۵ صورت گرفته، جمعیت آن ۳۱۱ نفر بوده‌ است.

*- ولوند (Valvand):

به نام «والووَند: Valūvand» و «والوالند: Valvaland» نیز شناخته می شود.

ولوند، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان قائم‌شهر در استان مازندران واقع شده است .روستای ولونددر دهستان تالارپی از بخش کیاکلا شهرستان قائمشهر قرار داشته و از شرق متصل به روستای اوجی تالار می‌باشد این روستا تا قبل از انقلاب اسلامی تابع شهرستان بابل بوده و بعد از انقلاب جهت حل مشکلات مردم روستا به دهستان تالارپی قائمشهر پیوست . براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال ۱۳۹۵ صورت گرفته، جمعیت آن ۱۵۲ نفر بوده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi