چرا اقامتگاه دامون‌باغ را انتخاب کنیم؟ و چرا اقامتگاه دامون‌باغ محبوب است؟

*- دامون‌باغ در ابتدا با هدف ایجاد باغ ویلای شخصی و خانوادگی خریداری، طراحی و ساخته شد و تاپایان کار نیز برهمین اساس پیش رفت.

اما به دلیل گستردگی امکانات فراهم شده، و امکانت منحصر به فرد آن در منطقه، ترجیح داده شد مورد استفاده دیگران نیز  قرار گیرد. 

*- دامون‌باغ دارای امکانات کامل زیرساختی و رفاهی سکونت دائم چندین خانواده می باشد: برق سه فاز، گاز، آب تصفیه شده، دوربین‌های نظارت تصویری، شبکه کامپیوتری، اینترنت، آلاچیق، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، استخر خانوادگی، مطبخ سنتی مجهز به سوخت هیزمی و گازی: دارای تنورهای پخت نان و  اجاق پخت غذا، مسیرهای پیاده روی دور تا دور باغ دارای سایبان سبز و مسقف با گل و گیاه، باغچه‌های متعدد و مختلف انواع میوه اعم از سیاه ریشه و مرکبات و سبزی و گل و گیاه، باغ ایرانی، صخره و تونل، باغ پرندگان و مراکز پرورش دام و طیور، و… بخشی از امکانات دامون‌باغ است.

*- دامون‌باغ هم مشخصات یک باغ ویلا و منزل شخصی  با امکانات رفاهی کامل را دارد و هم همه امکانات شبیه سازی شده یک روستا را دارا می‌باشد، به همین جهت به دامون‌باغ لقب دهکده مینیاتوری را داده ایم.

*- دامون‌باغ دارای امکانات و رویکرد «گردشگری کشاورزی» و گردشگری «روستایی» و آماده مشارکت گردشگران در فعالیت‌های «کشاورزی» اعم از «باغبانی» و «پرورش دام و طیور» است.

*- دامون‌باغ دارای امکانات و شرایط و رویکرد «گردشگری خانواده محور» است و محیطی شاد و ایمن را برای خانواده ها فراهم می‌سازد.

دامون‌باغ ویژه پذیرایی از خانواده است.

*- دامون‌باغ دارای امکانات و رویکرد «گردشگری در دسترس» و «دسترس پذیر» برای سالمندان و افراد کم‌توان است.

درهمه مسیرها رمپ طراحی شده و اماکن اقامتی بدون پله نیز در دسترس است. 

*- دامون‌باغ دارای امکانات و رویکرد «گردشگری کودک» است.

در دامون‌باغ امکانات بازی، تفریح و سرگرمی، آموزش و خلاقیت برای کودکان فراهم است.

*- دامون‌باغ دارای امکانات و رویکرد «گردشگری خلاق» و همیاری در ارائه «نسل سوم گردشگری» است.

*- دامون‌باغ داری پایگاه اطلاع‌رسانی نسبتا کامل و همه‌جانبه است و در آن همه نوع اطلاعات لازم و مفید درباره گردشگری به طور عام و دامون‌باغ به صورت خاص ارائه شده است.

*- دامون‌باغ تنها یک اقامتگاه گردشگری نیست، فقط یک روستای مینیاتوری نیست، فقط محلی برای استراحت و آرامش و گذران اوقات فراغت نیست.

دامون‌باغ یک آکادمی است، هم‌زمان یک کارگاه و آزمایشگاه است، می توانید درآن بیاموزید، تحقیق و پژوهش کنید، به دیگران آموزش دهید، خلاقیت خودرا پرورش دهید، برآگاهی و دانش خود بیافزایید و…

*- در دامون‌باغ امکان برنامه ریزی خدمات گردشگری و اقامتی با مشارکت و پیشنهادات شما و مذاکره با دامون‌باغ وجود دارد.

*- دامون‌باغ اختصاصی ایجاد شد و اختصاصی ارائه خدمت می کند، دلی ایجاد شد و دلی سرویس دهی می‌کند، در دامون‌باغ شما میهمان نیستید، عضوی از خانواده دامون‌باغ می باشید. 

*- دامون‌باغ بر اساس خلاقیت و اندیشه و احساس ایجاد شد، در ارائه خدمت نیز به دنبال سرویس دهی خلاقانه و ویژه توام با احساس و انتقال آن به گردشگران است.

ایجاد محیط و شرایط سرزنده، با نشاط، غنی، رضایت‌آفرین، شاد، ایمن و سالم برای گردشگران هدف تلاش و کوشش ما است.

*- دامون‌باغ میخواهد یک استثناء در گردشگری باشد، با یاری شما چنین باد.

بومگردی دامون باغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi