کتابشناسی: «میراث فرهنگی و گردشگری» (Cultural Heritage and Tourism: An Introduction)

ترجمه فارسی عنوان انگلیسی: «میراث فرهنگی و گردشگری: مقدمه» یا «درآمدی بر میراث فرهنگی و گردشگری» یا «مقدمه ای بر میراث فرهنگی و گردشگری»

نويسنده:تیموتی ، دالن‌جی.
مترجم:پورفرج ، اکبر
ناشر: موسسه کتاب مهربان نشر
سال انتشار: 1394
شابک: 9786004070546
تعداد صفحات: 496
زبان: فارسی
نوبت چاپ: 1

توضیح کتاب:

در طول هزاران سال، مردم در جستجوی گذشته، سفر کرده‌اند. حتی در ادوار گذشته نیز مردم به دنبال اماکنی بوده‌اند که نسبت به زمان خودشان قدیمی‌تر بوده است. امروزه فرهنگ‌های زنده و بنا شده شاید مهم‌ترین عامل جذب گردشگران در سراسر دنیا باشند. در مقیاس جهانی چیزی بیش از نیمی از سفرهایی که به مقاصد دور از خانه صورت می‌گیرد، رابطه‌ای با فرهنگ و یا هنر دارند. نویسنده در کتاب پیش رو اطلاعات عمیقی در مورد گردشگری میراثی ارائه کرده است.

آدرس فایل مقدمه و فهرست مطالب:

https://pic.ketab.ir/DataBase/bookpdf/94/94c02324.pdf

                                                ***

مشخصات نسخه اصلی انگلیسی کتاب:

ناشر: Channel View Publications

سال انتشار چاپ اول: 2011

سال انتشار نسخه حاضر: 2020

تعداد صفحات: 576

معرفی کتاب:

میراث فرهنگی یکی از مهمترین منابع گردشگری در جهان است. این کتاب یک مرور نظری جامع و دانش کاربردی از مسائل، شیوه‌ها، بحث‌های جاری، مفاهیم و نگرانی‌های مدیریتی مرتبط با گردشگری مبتنی بر میراث فرهنگی ارائه می‌کند. ویرایش دوم به روز شده است تا موضوعات به موقع و نوظهوری مانند ژئوپلیتیک، درگیری، گردشگری همبستگی، گردشگری بیش از حد و تغییرات آب و هوایی را در بر گیرد. همچنین حوزه‌های مهمی مانند تغییرات محیطی، فناوری، رسانه‌های اجتماعی، اقتصاد میراث، دانش بومی و تجربیات مشترک را گسترش می‌دهد. این نسخه شامل داده های به روز، آمار، مراجع، مطالب موردی، ارقام و ابزارهای آموزشی است. این یک متن مهم و قابل دسترس برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد گردشگری فرهنگی و میراث فرهنگی، مدیریت منابع فرهنگی و مدیریت موزه است.

آدرس نسخه انگیسی در گوگل بوک:

https://books.google.com/books/about/Cultural_Heritage_and_Tourism.html?id=LKMJEAAAQBAJ&source=kp_book_description

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi