کتابشناسی: «گردشگري تركيبي نو» (Tourism: A Modern Synthesis)

نويسندگان: استیون پیچ (Stephen J. Page)، جوآن کانل (Joanne Connell)

مترجمان: فضیله دادور ، ناصر بیات،  احدالله فتاحی، ابراهیم رستگار 

ناشر: مهکامه

سال انتشار چاپ اول: 1394

تعداد صفحات: 408

زبان: فارسی

آدرس فایل مقدمه و فهرست مطالب:

https://pic.ketab.ir/DataBase/bookpdf/94/94a23116.pdf

توضیح ضروری:

ترجمه فارسی تنها فصل اول تاپایان فصل دهم کتاب است و فصل یازدهم تا بیست و هفتم در دست ترجمه می باشد که متعاقبا به عنوان جلد بعدی منتشر خواهد شد.

                                                 ***

مشخصات نسخه اصلی انگلیسی کتاب:

ناشر: راتلج

سال انتشار: 2020

ویراست: پنجم

تعداد صفحات: 656

معرفی کتاب:

گردشگری می تواند یک موضوع چالش برانگیز برای دانش آموزان باشد زیرا هم پویا است و هم مستعد تلاطم های اقتصادی و تغییر در روندها است. Tourism: A Modern Synthesis یک کتاب درسی ضروری برای دانشجویان گردشگری است که به دنبال مقدمه ای روشن و جامع برای مطالعات خود هستند که به این چالش ها می پردازد. نویسندگان یک رویکرد تجاری را به موضوع اعمال می‌کنند که منعکس‌کننده تحولات در تدریس و محتوای دوره‌های دانشگاهی است و متن هم اصول کلیدی و هم موضوعات و موضوعات معاصر را در مقیاس جهانی پوشش می‌دهد. از جمله ویژگی ها و موضوعات جدید در این ویرایش پنجم می توان به موارد زیر اشاره کرد: مطالعات موردی جدید و کاملاً به روز شده برای منعکس کردن روندهای فعلی و بازارهای نوظهور از جمله آفریقا و آسیا. محتوای به روز در مورد فناوری های مخرب مانند Airbnb، خطوط هوایی ارزان قیمت، انقلاب سفر الکترونیکی و تحولات آینده. بحث های جاری در گردشگری پایدار از جمله جنبش ضد گردشگری، استفاده از پلاستیک و اهداف توسعه پایدار. محتوای جدید در مورد موضوعات در حال تحول مانند اشتغال آینده، مدیریت منابع انسانی در گردشگری و بازاریابی نسلی. آمار و داده ها کاملاً به روز شده است. یک وب‌سایت همراه کاملاً جدید شامل کتابچه راهنمای مربی، مطالعات موردی تکمیلی، پیوندهای وب، سؤالات چند گزینه‌ای و اسلایدهای پاورپوینت. این راهنمای ایده‌آل گردشگری برای دانش‌آموزان در تمام سطوح است و به عنوان یک نقطه مرجع در سراسر یک برنامه تحصیلی عمل می‌کند.

آدرس سایت ناشر و صفحه این نشر:

https://www.routledge.com/Tourism-A-Modern-Synthesis/Page-Connell/p/book/9780367437367

                                                 ***

مشخصات نشر دیگر نسخه انگلیسی:

ناشر: Thomson Learning

سال انتشار: 2006

ویراست: دوم

تعداد صفحات: 546

معرفی کتاب:

این ویرایش دوم به طور کامل بازنگری، گسترش، به روز رسانی و ارتقاء یافته است تا تمام مسائل جاری مرتبط با گردشگری را در سطح جهان شامل شود، مانند تأثیر تروریسم، جنایت، بیماری های همه گیر مانند سارس و آنفولانزای مرغی و بلایای طبیعی، نقش دولت در مدیریت. و توسعه گردشگری، تاثیر خطوط هوایی ارزان قیمت و رشد سریع سفرهای آنلاین، و اثرات گسترش گردشگری به کشورهای کمتر توسعه یافته. – جلد پشتی شامل بحث در مورد موضوعات نیوزلند و مسائل گردشگری است.

آدرس این نشر در گوگل بوک:

https://books.google.com/books/about/Tourism.html?id=FRvAjgEACAAJ&source=kp_book_description

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi