کتاب: «گردشگری کوله‌گردی با افراد مقدس: پیاده روی در بیابان به عنوان تمرین معنوی» (Backpacking with the Saints: Wilderness Hiking as Spiritual Practice)

نویسنده: بلدن سی. لین

ناشر: انتشارات دانشگاه آکسفورد

سال انتشار:  2014

زبان: انگلیسی

معرفی کتاب: بلدن سی. لین با حمل تجهیزات اولیه کمپینگ و مجموعه ای از نوشته های معنوی بزرگ جهان، سفرهای معنوی انفرادی را در سراسر جنوب غربی آمریکا آغاز می کند. برای همراهان، او فقط معلمانی مانند مولوی، جان کراس، هیلدگارد بینگن، داگ هامارشولد، توماس مرتون و سورن کیرکگور دارد، و در حین راه رفتن، نوشته های آنها را با شگفتی های طبیعی بیابان و کوه که با آن مواجه می شود درگیر می کند.

نشان می دهد که چگونه تنها بودن در طبیعت منظره نادری را به چشم انداز داخلی فرد می گشاید و چگونه نوشته های افراد مقدس طبیعت الهی را آشکار می کند.

«لین» نشان می دهد که رشته کوله پشتی استعاره ای از یک سفر معنوی است. درست همانطور که بیابان به مسیحیان اولیه صحرا وحی می‌داد، کوله‌پشتی گردی مهارت‌های روحانی حیاتی را تقویت می‌کند: توجه کردن، سبک سفر کردن، تمرین سکوت، و تمرین شگفت‌انگیز.

لین این تمرین را نه تنها با طیف گسترده ای از نوشته های معنوی – سلتیک، کاتولیک، پروتستان، بودایی، هندو، و مسلمان صوفی – بلکه با شیفتگی دیگر عاشقان این سرزمین، از جان مویر و اد ابی گرفته تا بیل پلاتکین، درگیر می کند. و شریل استرید در این روایت صمیمی و زمینی.

کوله‌پشتی یک تمرین معنوی است که امکان کشف خدا را در میان زیبایی‌ها و وحشت‌های غیرمنتظره طبیعت فراهم می‌کند.

لین پیشنهاد می‌کند که ستایش، مناسب‌ترین پاسخ انسان به چیزی است که نمی‌توانیم توضیح دهیم، اما با این وجود دوست داشتن را آموخته‌ایم. روایتی مسحورکننده برای مسیحیان از همه فرقه‌ها، کوله‌پشتی با مقدسین، کاوشی الهام‌بخش در مورد این است که چگونه تنهایی، سادگی، و ذهن‌آگاهی با نظم و انضباط سرگردانی در کشور، روشن و تشویق می‌شوند، و اینکه چگونه خود بیابان راهی برای شناخت یک بوم‌شناسی روحی می‌شود.

آدرس دانلود متن کامل کتاب:

http://library.lol/main/77EBE321019D8B8F75F069355565B346

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi